Nieuwsbrief:

Motorservice Ossendrecht

Motor Service Ossendrecht heeft een uitgebreide winkel. In deze winkel kunt u alle spullen vinden om comfortabel motor te kunnen rijden. Er is altijd deskundig personeel aanwezig, om u verder te kunnen helpen. Wanneer u er op uw gemak rondkijkt kunt u tevens genieten van een bakkie koffie, dat altijd voor u klaar staat. In de winkel is er voor elk wat wils, van de sportieve- tot recreatievemotorrijder, een ieder vindt hier wel wat van zijn gading.
Alle motoren van Motorservice Ossendrecht
8 motoren gevonden
NORTON DOMINATOR
NORTON DOMINATOR
€ 10.000,- p/mnd klik hier
1957, 9867 Km
HARLEY-DAVIDSON SS 350
HARLEY-DAVIDSON SS 350
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1974, 16878 Km
NORTON COMMANDO 750
NORTON COMMANDO 750
€ 12.500,- p/mnd klik hier
1972, 21254 Mls
HONDA VFR 400 R
HONDA VFR 400 R
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1988, 18346 Km
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS
€ 3.975,- p/mnd klik hier
2012, 68289 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2005, 121932 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2003, 44492 Mls
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1997, 58367 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion