Nieuwsbrief:

Straver Motoren

Wij zijn de RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland en gespecialiseerd in de verkoop van gebruikte motoren. Wij beschikken over een eigen werkplaats en hebben jarenlange ervaring. U kunt bij ons niet alleen terecht voor het kopen van een motor maar ook voor reparatie, stalling, het verkopen van uw motor en voor onderdelen. Indien nodig zijn wij in de gelegenheid om uw motor op te komen halen. Neem vrijblijvend contact met ons op (wij werken uitsluitend op afspraak).
Alle motoren van Straver Motoren
13 motoren gevonden
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
2020, 13992 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2023, 4829 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2022, 8294 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2016, 10477 Km
HONDA VFR 800
HONDA VFR 800
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2014, 3662 Km
HONDA CBR 600 F C-ABS
HONDA CBR 600 F C-ABS
2011, 11266 Km
PEUGEOT METROPOLIS RS
PEUGEOT METROPOLIS RS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2019, 24042 Km
YAMAHA XV 950 R
YAMAHA XV 950 R
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2016, 29339 Km
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
2003, 35755 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 ABS TOURER
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2021, 3454 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN C-ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN C-ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2005, 80870 Km
KAWASAKI GPZ 500 S
KAWASAKI GPZ 500 S
€ 650,- p/mnd klik hier
1995, 35486 Km
SUZUKI SV 650 A
SUZUKI SV 650 A
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2017, 34039 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion