Nieuwsbrief:

Swinkels Motoren Tilburg

Welkom bij Swinkels Motoren Tilburg. Swinkels Motoren heeft een ruim aanbod in gebruikte motoren van de merken BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
Alle motoren van Swinkels Motoren Tilburg
27 motoren gevonden
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2011, 43139 Km
DUCATI MONSTER S2R
DUCATI MONSTER S2R
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 56238 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA STONE
MOTO GUZZI CALIFORNIA STONE
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2003, 28123 Km
SUZUKI INTRUDER C 800
SUZUKI INTRUDER C 800
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2009, 42744 Km
SUZUKI SV 650 S
SUZUKI SV 650 S
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2010, 45711 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2015, 26522 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2010, 14561 Mls
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2017, 26145 Km
HONDA CBF 1000 F ABS
HONDA CBF 1000 F ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2013, 58845 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2017, 67176 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2017, 55357 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2017, 68863 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2017, 31137 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 22422 Km
SUZUKI B KING 1300
SUZUKI B KING 1300
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2007, 61788 Km
DUCATI MONSTER 821
DUCATI MONSTER 821
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 38029 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE
TRIUMPH STREET TRIPLE
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 30940 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE R
TRIUMPH STREET TRIPLE R
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2012, 25852 Km
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2007, 26600 Km
HONDA CB 600 F HORNET ABS
HONDA CB 600 F HORNET ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2013, 13383 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion