Nieuwsbrief:

Van der Weerd Motoren

Ben je op zoek naar een motorzaak die voor je klaarstaat? Bij Van Der Weerd Motoren hoef je geen afspraak te maken en kun je altijd binnenlopen tijdens onze ruime openingstijden. Wij bieden een breed scala aan diensten en producten om aan al jouw wensen te voldoen. Of je nu op zoek bent naar een betrouwbare plek voor motorreparatie, je motor wilt stallen in de winter, of geïnteresseerd bent in de aanschaf van een tweedehands motor. Bij onze motorzaak in Nijkerk ben je aan het juiste adres voor alles wat met motoren te maken heeft – op elk moment dat jou uitkomt.
Alle motoren van Van der Weerd Motoren
17 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 12.949,- p/mnd klik hier
1990, 60664 Mls
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2021, 36485 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 5.649,- € 5.999,- p/mnd klik hier
2018, 14019 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.850,- € 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 23508 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2015, 33371 Km
KAWASAKI ER 6 N
KAWASAKI ER 6 N
€ 5.248,- p/mnd klik hier
2013, 45730 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2005, 34505 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.099,- € 6.199,- p/mnd klik hier
2014, 29944 Km
HONDA VFR 1200 F C-ABS/DCT
HONDA VFR 1200 F C-ABS/DCT
€ 7.250,- € 7.990,- p/mnd klik hier
2013, 74014 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2008, 19288 Km
MOTO GUZZI V 9 ROAMER
MOTO GUZZI V 9 ROAMER
€ 7.549,- p/mnd klik hier
2016, 16666 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.949,- p/mnd klik hier
2008, 49593 Km
HONDA CB 600 S HORNET
HONDA CB 600 S HORNET
€ 2.998,- p/mnd klik hier
2001, 19767 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.399,- p/mnd klik hier
2006, 46800 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
1995, 104846 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
2012, 97354 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
2004, 49650 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion