Nieuwsbrief:

VDH Motoren

Welkom bij van den hatert motoren een passievol en innovatief bedrijf dat met u meedenkt! Door kennis i.c.m. het uitgebreide netwerk kan VDH Motoren de service verlenen waarbij de consument op 1 komt, hierbij wordt service en kwaliteit voorop gesteld. Wij werken op afspraak buiten openingstijden voor eventueel de haal&breng service of voor het persoonlijke contact waarbij een stukje extra aandacht gewenst is. Bij VDH Motoren kunt u terecht voor o.a. volgende diensten:  In & verkoop van nieuwe en gebruikte motoren  Periodiek onderhoud volgens fabrieksspecificaties  Complexe diagnose en reparaties  Opbouwen van accessoires en complexe componenten  Schade afhandeling en reparaties  Motorverzekering & Motorfinanciering
Alle motoren van VDH Motoren
12 motoren gevonden
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2020, 20624 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2000, 63218 Km
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 12.790,- p/mnd klik hier
2022, 23519 Km
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
€ 11.990,- p/mnd klik hier
1985, 35397 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.490,- p/mnd klik hier
1996, 35549 Km
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2020, 29945 Km
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2009, 42978 Km
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2006, 27022 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.390,- p/mnd klik hier
2019, 36245 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2011, 32298 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 44160 Km
HONDA CB 600 F HORNET C-ABS
HONDA CB 600 F HORNET C-ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2009, 39190 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion