Nieuwsbrief:

Zuurbier Motoren Zaltbommel


Zuurbier Motoren Zaltbommel
Bruchem (Zaltbommel)
Routebeschrijving
www.zuurbiermotoren.nl
0418-561791
Dealer van: 

CFMOTO, NIU, PEUGEOT, SHERCO, SUPER SOCO, SYM, YADEA


Alle motoren van Zuurbier Motoren Zaltbommel
22 motoren gevonden
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2020, 10660 Km
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2019, 5275 Km
APRILIA TUONO 660 FACTORY
APRILIA TUONO 660 FACTORY
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2022, 11025 Km
CFMOTO 450 SR
CFMOTO 450 SR
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 3.949,- p/mnd klik hier
1997, 43560 Km
KTM RC 125
KTM RC 125
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2016, 7550 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2022, 15995 Km
CFMOTO 675 SR-R
CFMOTO 675 SR-R
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.798,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2019, 12425 Km
KTM 125 DUKE
KTM 125 DUKE
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2017, 7 Km
HONDA CBF 600 S ABS
HONDA CBF 600 S ABS
€ 4.349,- p/mnd klik hier
2009, 24500 Km
HONDA CB 650 F ABS
HONDA CB 650 F ABS
€ 5.199,- p/mnd klik hier
2017, 42 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 4.249,- p/mnd klik hier
2009, 22265 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 8.399,- p/mnd klik hier
2023, 6075 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.249,- p/mnd klik hier
2004, 55370 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.349,- p/mnd klik hier
2013, 23240 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2022, 14565 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2023, 5 Km
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion