Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 250 - 1998

Garantie: Ja
12816 Km
Zilver
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nu bij RN-Motoren:

De bakermat van Aprilia: de Aprilia RS250, een gewilde klassieker en echte eye catcher!
Valentino Rossi, Jorge Lorenzo, Aleix Espargaro, Max Biaggi, Loris Capirossi & Andrea Dovisiozo, wie is er niet groot geworden op de RS250.

En wat voor één: dit exemplaar uit 1998 is volledig in originele staat.
Motor heeft een perfecte historie status:
Dealer- en Dekra rapporten aanwezig (bij serieuze belangstelling ter inzage) en GEGARANDEERDE KILOMETERSTAND.
De motorfiets is technisch zeer goed onderhouden en staat op nette banden.

Deze uitvoering is opgebouwd door:
Aprilia Racing Division – Works bike department – Serienummer: S224

Wat betekent dit?
Deze fiets is opgebouwd door hetzelfde team uit Noale, net als voor de helden op het circuit. Er zijn maar zeer weinig RS250’s met dit typeplaatje linksvoor op het frame. Dat maakt deze gewilde klassieker een echte eyecatcher!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RN Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion