Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV MILLE - 2003

Garantie: Nee
54440 Km
.
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

54440 km. Bouwjaar: 2003. Mooie nette motor rijd perfect

Super dikke playstation edition.

Kleur:Zwart/oranje
Vermogen: 125 PK
Aantal cilinders: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Kenteken: MHXF84

Alle slijtage delen in perfecte staat.

Opstappen en rijden maar.

Met sportuitlaat originele uitlaat ook erbij.

En duoseatkapje met achterbuddy

 

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Hoof Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion