Nieuwsbrief:

APRILIA  PEGASO 650 TUSCANY TIBET - 2004

Garantie: Nee
13698 Km
Bruin
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te Koop :

Aprilia Pegaso 650 injection Tuscany Tibet uitvoering

- B.j. Mei 2004
- Km.stand 13.698 km
- Volledig originele Aprilia Pegaso 650 van 1e Nederlandse eigenaar 
- Zeer unieke Aprilia in deze Tuscany Tibet uitvoering met de originele Aluminium Aprilia TopCase
- Prijs €  2950,- incl. Btw

Bezichtiging op afspraak !
  • Inruil mogelijk.

    Deze motor is te bezichtigen bij :
    CPH Motoren
    Nieuwe Baan 2
    5076AV  Haaren
    Tel.  06-53209499

    CPH Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij CPH Motoren is voorzien van 6 of 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden natuurlijk ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

    Aflevering incl. 6 Maanden BIKE GARANTIE € 325,-

    Bezichtiging op afspraak !
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion