Nieuwsbrief:

BENELLI  502 C - 2025

€ 6.999,- € 7.999,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu van €7999 voor €6999 voorjaarsactie. Op basis van geen inruil. Geldig op motorfietsen uit voorraad: zwart, mat zwart, rood.

De Benelli 502C is een brutale en moedige motorfiets met een sterke persoonlijkheid, ontworpen voor diegenen die zich elke dag willen onderscheiden van de massa. Met zijn eigentijds en stijlvol ontwerp, zijn forward controls en comfortabel zadel met een zithoogte van 750 mm is de 502C de perfecte motor om de stad te ervaren, maar ook om de reis te maken waar je altijd al van hebt gedroomd. De rugsteun voor de passagier zit er standaard bij, maar is te demonteren voor een nog robuustere look.

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.
 
Wim en Kevin Zielman
  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion