Nieuwsbrief:

BETA  RX 450 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
beta - rx-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij hebben de nieuwste crosser van Beta binnen de RX450.
RX 450 4T MODELJAAR 2025
Prijs op aanvraag

Rx 450 was officieel de eerste 4-takt crossmotor gebouwd door de fabrikant Rignano sull'Arno, en vertegenwoordigde voor liefhebbers de eerste kans om een MX Made in Beta te rijden die strikt was afgeleid van het raceprototype, dat nu al vier jaar racet in het MXGP Wereldkampioenschap.

De RX 300 en 450 bereiken dit doel perfect, maar elk op zijn eigen manier: beide vertegenwoordigen een perfecte combinatie van kracht en controle, waarbij de bediening en het gebruiksgemak centraal staan in de constructie die typisch zijn voor het gevoel van de Betamotor-familie, volledig gericht op compromisloos plezier.

Laten we dus in detail treden over de RX 450 4T:

  • Subframe en filterbox achter: de geometrie van het achterste subframe blijft ongewijzigd, net als de filterbox, maar de structuur is op passende wijze versterkt op een reeks punten die de structuur verstijven en versterken, waardoor de lichtheid en het vermogen om spanning te absorberen behouden blijven. De toegang tot het filter blijft aan de linkerkant van de fiets en is uiterst eenvoudig en intuïtief, en er is geen gereedschap voor nodig.
  • Vering: vork en monoshock krijgen een nieuwe kalibratie die het karakter van de fiets verbetert, zowel wat betreft het rijgedrag als de stabiliteit wanneer het tempo wordt verhoogd. Het resultaat is een verfijning van de kenmerken die MXGP-rijders al hebben benadrukt voor dit model, handling en stabiliteit die vertrouwen wekken bij elke rijder, ongeacht zijn niveau.
  • Batterij: voor een veilige ontsteking bij het eerste schot, zelfs in de zwaarste gebruiksomstandigheden, is op de RX My25 een nieuwe lithiumbatterij gemonteerd, met een hogere stroomsterkte dan de vorige, om altijd het nodige startpunt te hebben.
  • Eindverhouding: om het ideale compromis tussen acceleratie en acceleratie te vinden, heeft het kettingblad nu 51 tanden, één meer dan de vorige, om het herstel van langzamere bochten te vergemakkelijken, waardoor de fiets meer klaar is om het gas aan te vallen.
  • Graphics: terwijl de onlangs geïntroduceerde superstructuren met de nieuwe staart ongewijzigd blijven, komen er nieuwe graphics, steeds gestroomlijnder en agressiever, die geen gebrek aan karakter hebben om de raceziel van het model te benadrukken.

Naast dit alles zijn er ook een reeks updates die de twee modellen gemeen hebben, zoals:

  • Voetsteunen: het modeljaar 2025 krijgt nieuwe voetsteunen, die minder omvangrijk zijn en beter presteren op het gebied van grip op de laars van de rijder, om de fiets te allen tijde onder controle te houden.
  • Achterbrug: de achterwielas is versterkt, krijgt 2 mm in diameter en gaat dus naar 22 mm. Dit nieuwe onderdeel garandeert een grotere stijfheid en weerstand tegen torsie, met als resultaat een fiets die altijd nauwkeurig en goed directioneel is, zelfs bij de meest gewelddadige acceleraties.
  • Silentblocks op het stuur: comfort en motorcross zijn notoir twee nogal verre concepten, maar met de nieuwe silentblocks waarmee het model is uitgerust, wordt deze afstand aanzienlijk verkort. Met als doel de grip op het stuur, en dus de controle over de fiets, zo comfortabel mogelijk te maken, vermindert deze nieuwe upgrade van het model trillingen en verhoogt het stuur met 5 mm in vergelijking met het vorige model, waardoor de rijder minder vermoeid raakt en de prestaties worden verbeterd.

Om af te ronden, houd er rekening mee dat:

  • Motormappen: beide RX's zijn uitgerust met twee specifieke motorkaarten (droog en nat), terwijl de 4T ook vier niveaus van tractiecontrole-interventie heeft (aan/uit / actieve harde kaart / actieve zachte kaart) om het aanzienlijke vermogen van het voertuig te beheren, in alle circuitomstandigheden. De knop voor het selecteren van de kaart en TC bevindt zich op de bumper op het stuur.
  • RX wordt geleverd met een op maat gemaakte standaard voor het stoppen van de fiets en 4 verschillende gaskleppenschijven om de gasrespons aan te passen.

Beschikbaarheid: juni


 

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Munsters Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van NORTON
© 2000 - 2025 Motoroccasion