Nieuwsbrief:

BMW  C 400 GT - 2023

Garantie: Ja
4830 Km
BLACK
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Vorm, functie, vrijheid
De V-vormige plaatdelen beschermen betrouwbaar tegen weer en wind – en geven de C 400 GT tegelijkertijd zijn elegante vorm. Niet over het hoofd te zien: de opvallende geheel LED-koplamp met het markante, optioneel verkrijgbare LED-dagrijlicht zorgt in het donker voor een goed zicht en overdag voor optimale zichtbaarheid. De ergonomische buddyseat rondt het doordachte design af: je zit comfortabel en superieur.

Comfortabel en soeverein
Wendbaar door smalle steegjes. Dynamisch door het verkeer. De C 400 GT rijdt trillingsvrij en superieur op alle wegen. De geoptimaliseerde ASC brengt de kracht precies over, je rijdt stabiel en veilig. Je kunt ook comfortabel wegrijden: met standaard Keyless Ride blijft de sleutel in je zak. En als je afstapt, biedt de flexcase, die bij stilstand kan worden uitgeklapt, comfortabele opbergruimte voor helm, handschoenen en meer.

Naadloos verbonden
Altijd onderweg, steeds verbonden: met de optie BMW Motorrad Connectivity zijn je scooter, je smartphone en jijzelf met elkaar verbonden. Je kiest je volgende bestemmingen, de C 400 GT navigeert je via de Turn-by-Turn-pijlweergave op het TFT-display via de snelste route. De USB-oplaadbus in het opbergvak zorgt voor voldoende power terwijl de stad onder de klanken van je favoriete playlist aan je voorbijtrekt. Via de Multi-Controller op het stuur bedien je intuïtief de functies: je gaat naar een andere song, je zoekt naar contacten of je belt met je vrienden.

Deze uitvoering is voorzien van een rugleuning voor de passagier.
Deze rugleuning kunt u eenvoudig demonteren.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1923 - Wanneer de eerste motorfietsen frequenter begonnen te verschijnen in de late 19e eeuw was er enige onzekerheid over hoe men ze zou noemen. Sommige journalisten gebruikt -motocycle-, sommige anderen gebruikten -motoRcycle-. De Hendee Manufacturing Company koos voor motocycle en veranderde de naam naar Indian Moto Company. De 74-cubic-inch Big Chief V-Twin wordt geïntroduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion