Nieuwsbrief:

BMW  C 400 GT - 2023

Garantie: Ja
4830 Km
BLACK
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Vorm, functie, vrijheid
De V-vormige plaatdelen beschermen betrouwbaar tegen weer en wind – en geven de C 400 GT tegelijkertijd zijn elegante vorm. Niet over het hoofd te zien: de opvallende geheel LED-koplamp met het markante, optioneel verkrijgbare LED-dagrijlicht zorgt in het donker voor een goed zicht en overdag voor optimale zichtbaarheid. De ergonomische buddyseat rondt het doordachte design af: je zit comfortabel en superieur.

Comfortabel en soeverein
Wendbaar door smalle steegjes. Dynamisch door het verkeer. De C 400 GT rijdt trillingsvrij en superieur op alle wegen. De geoptimaliseerde ASC brengt de kracht precies over, je rijdt stabiel en veilig. Je kunt ook comfortabel wegrijden: met standaard Keyless Ride blijft de sleutel in je zak. En als je afstapt, biedt de flexcase, die bij stilstand kan worden uitgeklapt, comfortabele opbergruimte voor helm, handschoenen en meer.

Naadloos verbonden
Altijd onderweg, steeds verbonden: met de optie BMW Motorrad Connectivity zijn je scooter, je smartphone en jijzelf met elkaar verbonden. Je kiest je volgende bestemmingen, de C 400 GT navigeert je via de Turn-by-Turn-pijlweergave op het TFT-display via de snelste route. De USB-oplaadbus in het opbergvak zorgt voor voldoende power terwijl de stad onder de klanken van je favoriete playlist aan je voorbijtrekt. Via de Multi-Controller op het stuur bedien je intuïtief de functies: je gaat naar een andere song, je zoekt naar contacten of je belt met je vrienden.

Deze uitvoering is voorzien van een rugleuning voor de passagier.
Deze rugleuning kunt u eenvoudig demonteren.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2003 - Ducati komt in 2003 terug op startlijn met coureurs als Troy Bayliss and Loris Capirossi, samen met het Desmosedici V4 motorblok, het resultaat van een lang en fascinerend ontwikkelingsproces. Het resultaat in dit debuutjaar breekt elke verwachting: één eerste plaats, twee eerste plaatsen, zes derde plaatsen, drie pole positions en een tweede plaats in de fabrieksclassificatie. In de World Superbike Championships wint Ducati de coureurstitel met Neil Hodgson en wederom de fabriekstitel. In oktober presenteert men op de Tokyo Fair drie nieuwe concept bikes, de Sportclassic modellen. Na een warm onthaal over deze modellen komen ook vanuit de wereld op de bekendmaking positieve reacties. Verder is het zo dat op de internetsite een enorme response komt. Ongeveer 310.000 bezoekers van de site spreken zich lovend uit. Gesterkt door zoveel enthousiasme neemt men alle drie de Sportclassic modellen in productie – en opnieuw gaat een droom over in realiteit.
© 2000 - 2025 Motoroccasion