Nieuwsbrief:

BMW  C 650 GT - 2019

16358 Km
N.v.t
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Beschrijving
Erg mooie BMW C 650 GT in de Option 719 sparkling storm metallic kleurstelling, de motor verkeerd zowel optisch als technisch in bijna nieuw staat.
Motorfiets komt van de eerste eigenaar en is al enkele jaren bij ons in onderhoud en wordt geleverd met boekjes en onderhoud historie, verder is de motor uitgerust met de volgende originele BMW optie's

S0198 Highpakket
S0202 Dagrijverlichting
S0430 Veiligheidspakket
S0518 Verwarmbare buddyseat
S0519 Verwarmbare handvatten
S0530 Bandenspanningcontrole (RDC)
S05A1 Side view Assist
S0603 Anti diefstal systeem

Algemene gegevens
Kilometerstand: 16358.
Motortype: 4 takt 2 cilinder lijnmotor
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2019
Versnellingstype: CVT-overbrenging
Kleur: sparkling storm metallic

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 647 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 44 KW / 60 pk
Koppel: 63 NM
Rijklaar gewicht: 261 kg






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Erison Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion