Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS ADVENTURE - 2019

Garantie: Ja
29497 Km
LUPINBLAU METALLIC
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2018 - jan. 2022
Modelcode: K82
Typenummer: 0K01

Technische informatie
Koppel: 63 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 23 liter
Topsnelheid: 171 km/u
Afmetingen (LxBxH): 230 x 94 x 149 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Comfort-pakket, Connectivity-pakket, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic-pakket, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, HP Sportuitlaat (019A), Keyless Ride (0193), Keyless start, Kofferdragers links & rechts (0680), LED-koplamp (0192), LED-verstraler (0562), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, LED mistlampen, Licht-pakket, Licht Pakket (056A), Middenstandaard, Middenstandaard (0636), Navigatiesysteem, Rallye buddyseat (0759), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Stijlvariant Rallye (0453), Touring Pakket, Touring pakket (0233), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Windscherm sport (0560), Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion