Nieuwsbrief:

BMW  G 650 XMOTO - 2007

Garantie: Nee
33540 Km
Rood
bmw - g-650-xmoto
bmw - g-650-xmoto
bmw - g-650-xmoto
bmw - g-650-xmoto
bmw - g-650-xmoto
bmw - g-650-xmoto
bmw - g-650-xmoto
bmw - g-650-xmoto
bmw - g-650-xmoto
bmw - g-650-xmoto
bmw - g-650-xmoto
bmw - g-650-xmoto
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Wij zijn momenteel op vakantie en daardoor tijdelijk alleen via E-mail (info@debruynmotoren.nl) of Whatsapp (0623329263) bereikbaar. Vanaf donderdag 14 augustus 2025 staan wij weer voor u klaar en kunnen er opnieuw bezichtigingen en proefritten worden ingepland. 

 


 

Te koop: BMW G650 X-Moto 2007 – Unieke supermoto met karakter



 

Zoek je een motor die zich onderscheidt van de massa? Deze BMW G650 X-Moto uit 2007 is een echte blikvanger en combineert de rauwe sensatie van een supermoto met de betrouwbaarheid van BMW. Ideaal voor de liefhebber van bochtige wegen en pure rijbeleving!



 

Kenmerken van deze BMW G650 X-Moto



    •    Bouwjaar: 2007



    •    Kilometerstand: 33.540 km



    •    Motorblok: 652cc eencilinder, 53 pk – licht, krachtig en responsief



    •    Gewicht: Slechts 147 kg – ultieme wendbaarheid



 

Uitrusting en voordelen



    •    High-performance ophanging: Instelbare voor- en achtervering voor een perfecte afstemming.



    •    Krachtige remmen: Controle en veiligheid, zelfs in extreme situaties.



    •    Supermoto-banden: Grip en vertrouwen op asfalt.



    •    Slank en sportief design: Een echte eyecatcher, zowel in de stad als op landwegen.



    •    Uniek BMW-model: Beperkte productie maakt dit een zeldzame motor.



 

Waarom de BMW G650 X-Moto?

 



Deze supermoto is gebouwd voor actie. De G650 X-Moto biedt een levendig rijgedrag en is perfect voor korte, sportieve ritten of uitdagende bochtige wegen. Het lage gewicht en de strakke handling maken deze motor geschikt voor wie een pure, ongefilterde rijervaring zoekt.



 

Staat en onderhoud



 

De motor is in uitstekende staat en altijd met zorg behandeld. Recent is nog een nieuwe accu gemonteerd. Klaar om direct van te genieten!



 

Prijs: € 3.950,-



Locatie: De Bruyn Motoren, Molenstraat 2, 3421CL Oudewater


 


Ben jij klaar om het avontuur aan te gaan met deze BMW G650 X-Moto? Neem contact op voor meer informatie of een proefrit. Deze kans wil je niet laten liggen!


 


Kortom een zeer mooie G 650 XMOTO met diverse upgrades om de rijeigenschappen te verbeteren. Werkplaatshistorie is aanwezig!

Radiale rempomp
Grotere remschijf
Stalen remleidingen
Nieuwe accu
Reservesleutels aanwezig

Starten & lopen. Goed onderhouden in zeer nette staat!



Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor direct op uw naam zetten en uw inruilmotor vrijwaren.

 


U betaalt geen kosten rijklaar maken.

 


Wilt u meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 06-23329263 of info@debruynmotoren.nl

 


Wij zien u na het maken van een afspraak graag voor een bezichtiging, de koffie staat niet klaar maar wordt vers voor u gezet.

 


INRUIL - FINANCIERING - GARANTIE - THUIS BEZORGEN - INKOOP


 

  • Inruil van uw motor, auto, boot, waterscooter of camper is mogelijk

 

  • Financiering mogelijk via numotorrijden.nl

 

  • Garantie mogelijk in overleg

 

  • Thuis bezorgen in gesloten bus mogelijk in overleg

 

  • Wij kopen ook motoren in, gebruik hiervoor het verkoopformulier op de site of gebruik e-mail/whatsapp

 

LET OP: Wij zijn 7 dagen (ook ’s-avonds) per week geopend op AFSPRAAK. Neem dus voor bezoek ALTIJD telefonisch contact op om er zeker van te zijn dat de motor nog beschikbaar en/of aanwezig is alvorens onze kant op te komen.



 

Type fouten, prijs- en specificatiewijzigingen voor behouden.



 

Met vriendelijke groet,



 

De Bruyn Motoren


Molenstraat 2


3421CL Oudewater (Ligt vlakbij Gouda/Woerden/Utrecht)


TEL: 0623329263 (Ook voor Whatsapp)


info@debruynmotoren.nl


www.debruynmotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion