Nieuwsbrief:

BMW  R 12 - 2024

Garantie: Ja
4500 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2023 - 2025
Modelcode: KR3
Typenummer: 0N51

Technische informatie
Koppel: 110 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 14 liter
Topsnelheid: 203 km/u
Afmetingen (LxBxH): 220 x 83 x 111 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Comfort-pakket, Connected ride control (06AN), Cruise control, Cruise control (0538), Handvatverwarming, Hill hold functie, Hill Start Control (0204), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, Koplamp Pro (0219), LED dagrijverlichting, Metaalkleur, Option 719 velg Classic II (050C), Passagiers kit (0413), Schakelassistent Pro (0222), Teleservices (06AE), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion