Nieuwsbrief:

BMW  R 12 NINE T - 2024

Garantie: Ja
505 Km
SAN REMO GREEN METALLIC (GROEN METALLIC)
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2023 - 2025
Modelcode: KR1
Typenummer: 0N01

Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 215 km/u
Afmetingen (LxBxH): 213 x 87 x 107 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Connected ride control (06AN), Cruise control (0538), Digital display (06WB), Hill Start Control (0204), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplamp Pro (0219), Metaalkleur, Schakelassistent Pro (0222), Single Seat uitvoering (031C), Teleservices (06AE), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion