Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 C - 1998

Garantie: Ja
44624 Km
Zwart
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze BMW R1200C verkeert in zeer goede staat zowel optisch als technisch.
Deze BMW R1200C uit de film tomorrow never dies.
Wordt gelevert met windscherm en koffers .
Opties en Accessoires:
Cruise control, Handvat verwarming, Kofferset, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoclassics
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion