Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS-ESA-ASC - 2010

€ 6.250,- € 6.950,-
Garantie: Ja
102854 Km
Zwart
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R 1200 RT,

03-2010,

zeer nette motor, goed onderhouden,

2 originele zijkoffers in kleur,

in hoogte electrisch verstelbaar windscherm met opzetruitje,

comfortzadel met verwarming,

handvatverwarming,

cruise control,

ABS/ ESA / ASC,

alarm,

incl. beurt; olie, oliefilter, luchtfilter, bougie's, remtangen gereinigd, remvloeistof, kleppen gecontroleerd, voorschokdemper ESA gereiviseerd, voorband, versn.bak olie, cardanolie.

GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!!!!

GARANTIE!!!


ZONDER AANBETALING IS RESERVEREN NIET MOGELIJK, OP BIEDINGEN / VRAGEN:WAT IS DE UITERSTE PRIJS, WORDT NIET OP GEREAGEERD!!


 
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, comfort zadel, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, MIDDENBOK, Originele uitlaat, traction control, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ron van der Plaats Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion