Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2019

33196 Km
Ice Grey
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In prachtstaat verkerende BMW R 1250 GS Adventure in de prachtige kleur Ice Grey! 

De BMW is voorzien van:
  • Verschillende rijmodi: Rain, Road, Dynamic & Enduro
Dynamic pakket:
  • Dynamic ESA 
  • Dynamic Rijmodi 
  • Dynamic engine brake
  • Schakelassistent Pro
Touring pakket:
  • Navigatie voorbereiding
  • Cruise Control
Comfort Pakket:
  • Bandenspanningscontrole systeem (RDC)
  • Verwarmde handvaten
  • Keyless Ride 
  • Verchroomde uitlaatbochten
Licht pakket:
  • Adaptieve bochtenverlichting
  • Dagrijverlichting met Koplamp Pro 
  • LED verstralers
 
  • ABS Pro
  • Alarmsysteem
  • TFT kleurendisplay met smartphone connectivieit
  • Voorbereiding voor kofferset
  • Valbeugels
  • Koplamp cover
  • Middenbok standaard
  • In hoogte verstelbaar dubbel windscherm
  • Handkappen
  • Spaakvelgen
  • Tankpad
  • Stalen dwarsventielen
  • SOS Emergency call
  • Stuurdemper
  • ASC 
  • HSC
  • Skidplate
  • BMW Certificaat
  • 1 keyless sleutel + 1 reservesleutel
  • Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig
  • Van 1e eigenaar afkomstig en volledig dealer onderhouden
De BMW R 1250 GS Adventure 2019 is een indrukwekkende motorfiets die bekendstaat om zijn robuuste prestaties en veelzijdigheid. Deze allroad motor is ontworpen voor zowel lange afstanden als uitdagende off-road avonturen, en biedt een ongeëvenaarde rijervaring in alle omstandigheden. Of je nu de wereld wilt verkennen of gewoon een betrouwbare metgezel voor dagelijks gebruik zoekt, de BMW R 1250 GS Adventure 2019 is de ultieme keuze voor elke avontuurlijke rijder.

De BMW wordt afgeleverd met:
- Onderhoudsbeurt
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Keuze uit 3 garantiepakketten tegen een kleine meerprijs mogelijk:
3 maanden garantie €295,-
6 maanden garantie €495,-
12 maanden garantie €795,-

De S1000R komt uit 2019 en heeft 33.196 km gereden. De motor verkeert in zeer nette staat!

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, op zondag & in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: BMW GS 1200 GS 1250 R 1300 GS Adventure F 800 GS F 900 XR S 1000 XR 
Opties en Accessoires:
Verschillende rijmodi: Rain, Road, Dynamic & Enduro
Dynamic pakket:
Dynamic ESA 
Dynamic Rijmodi 
Dynamic engine brake
Schakelassistent Pro
Touring pakket:
Navigatie voorbereiding
Cruise Control
Comfort Pakket:
Bandenspanningscontrole systeem (RDC)
Verwarmde handvaten
Keyless Ride 
Verchroomde uitlaatbochten
Licht pakket:
Adaptieve bochtenverlichting
Dagrijverlichting met Koplamp Pro 
LED verstralers

ABS Pro
Alarmsysteem
TFT kleurendisplay met smartphone connectivieit
Voorbereiding voor kofferset
Valbeugels
Koplamp cover
Middenbok standaard
In hoogte verstelbaar dubbel windscherm
Handkappen
Spaakvelgen
Tankpad
Stalen dwarsventielen
SOS Emergency call
Stuurdemper
ASC 
HSC
Skidplate
BMW Certificaat
1 keyless sleutel + 1 reservesleutel
Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig
Van 1e eigenaar afkomstig en volledig dealer onderhouden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion