Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2023

Garantie: Ja
6914 Km
719 METEORIC DUST 2 METALLIC
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2018 - 2025
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 222 x 99 x 158 cm
Tankinhoud: 25 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 2
Fabrieksgarantie tot: 23-06-2028

Super volle R 1250 RT 719 Option

Motor is nog niet gepoetst
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Active Cruise Control, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Audio Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC), Bluetooth, Centrale vergrendeling, Comfort pakket, Comforttelefonie met uitgebreide smarthphone connectiviteit, Connected services, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Handvatverwarming, Hill hold functie, Hill Start Control, Hoge buddyseat, Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Koffer set 3 delig, Koplamp Pro, LED-verstraler, LED achterlichten, LED koplampen, MSR Motorsleepmomentregeling, Navigatiesysteem, Radio software, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Volle kuip, Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion