Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2021

Garantie: Ja
24510 Km
H0A - OPTION 719 MINERAL WHITE METALLIC (WIT MET
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2018 - apr. 2025
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 222 x 99 x 158 cm
Tankinhoud: 25 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Wordt verwacht.

Nieuw geleverd en onderhouden, van 1e eigenaar, in de speciale kleurstelling H0A - Option 719 Mineral white metallic icm. Option 719 buddyseat.
Full option incl. audio en topkoffer.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, ACC (Adaptive cruise control), Adaptieve bochtverlichting, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Bandenspanningcontrole (RDC), Comfortpakket, Connectiviteit TFT scherm, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Hill Start Control, Keyless Ride, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, MSR (motorsleepmomentregeling), Navigatie, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, RVS-uitlaatsysteem, verchroomd, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm electronisch verstelbaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion