Nieuwsbrief:

BMW  R 18 - 2020

Garantie: Ja
1410 Km
BLACK STORM METALLIC (DONKER ZWART METALLIC)
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - 2024
Modelcode: K34
Typenummer: 0L11

Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Afmetingen (LxBxH): 244 x 95 x 113 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 395 afleverkosten.

Voor de zakelijke rijder is de BTW verrekenbaar.
Nieuwwaarde € 29816,- incl. BTW
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp (05AA), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), BTW verrekenbaar, Dagrijverlichting (0202), Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier (0413), Edition (047B), Hill Start Control (0204), Koplamp Pro (0219), LED koplampen, Metaalkleur, Pinstriping (035B), Stijlvariant Chrome (035A), Tankdop afsluitbaar (017C), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion