Nieuwsbrief:

BMW  R 65 - 1982

Garantie: Ja
1 Km
WIT
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1982

Deze BMW R65 is door de vorige eigenaar omgebouwd naar een Cafe Racer.
De basis van deze R65 is perfect, er zijn nog zeker wat aandachtspunten om deze R65 tot een perfecte Cafe Racer om te gaan bouwen. Denk hieraan aan spiegels, knipperlichten, spuitwerk en andere kleine persoonlijke aanpassingen

Wij hebben deze R65 nagekeken en technisch goed gemaakt voor gebruik.

Voorzien van:
- Nieuwe Motogadget teller
- Kortere uitlaatdempers
- Cafe Racer zadel

De oorspronkelijke kilometerstand is helaas niet bij ons bekend, compressie in goede staat, versnellingsbak schakeld goed en motor loopt fijn.

Afleverbeurt € 250,-

Voor gebruikte motoren zijn de afleverkosten van €250,- niet inbegrepen in de geadverteerde verkoopprijs.

Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen, volle tank brandstof en tenaamstelling van het kenteken.
Afhankelijk van het bouwjaar geven wij 3, 6 of 12 maanden de Jong Alphen garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion