Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2017

Garantie: Ja
6421 Km
Blauw
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze BMW S 1000 XR uit 2017 combineert het beste van twee werelden: de prestaties van een sportmotor met het comfort en de veelzijdigheid van een adventure bike. Met slechts 6.395 km op de teller, is dit een uitzonderlijk frisse machine in topconditie, klaar voor sportieve ritten én lange toertochten.

Specificaties:
    •    Bouwjaar: 2017
    •    Kilometerstand: 6.395 km
    •    Motorblok: 999cc viercilinder, ca. 160 pk
    •    Versnellingen: 6
    •    Rijmodi, ABS Pro, traction control
    •    BTW Motorfiets, voordelen voor de ondernemer

Uitgerust met:
    •    BMW navigatiesysteem – volledig geïntegreerd, gebruiksvriendelijk en helder display
    •    Akrapovic sportuitlaat – hoogwaardige afwerking en krachtige sound
    •    Kofferbeugels – klaar voor montage van BMW Vario of andere koffersystemen
    •    Handkappen, middenbok, verstelbaar windscherm (optioneel controleren of aanwezig)

De S 1000 XR is ontworpen voor rijders die géén compromis willen tussen sport en touring. De lineaire vermogensopbouw, het strakke rijgedrag en het comfortabele rijwielgedeelte maken dit een uiterst veelzijdige motorfiets.

Waarom deze BMW S 1000 XR?
    •    Zeer lage kilometerstand – zeldzaam voor dit type motor
    •    Topcomponenten en uitrusting
    •    Akrapovic uitlaat voor extra beleving
    •    BMW navigatie en praktische voorbereiding voor koffers
    •    Professioneel onderhouden
 
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion