Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SRS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart/Rood
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ook deze 450SR-S is vanaf nu te bezichtigen en te rijden bij ons op de Veemarkt in Amsterdam.

Wij - de Motorzaak Amsterdam - zijn jouw trotse exclusive A-Merk dealer van CF Moto, en we verwelkomen je graag in ons showroom om je meer te vertellen over deze geweldige motorfiets en het merk erachter. Tot snel op de Veemarkt

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

De 450SR S zet elke centimeter van je lichaam in vuur en vlam met een adrenalinestoot, terwijl het aërodynamische ontwerp zijn kracht ontketent om die extra seconde weg te snijden. Als je het gaspedaal tot het maximum intrapt, ga je op topsnelheid en manoeuvreer je moeiteloos door de straten en over circuits, waarbij je elke bocht in een duikende houding verovert. Het ontwerp is voortdurend geïnspireerd door de professionele racerij en is aangepast om de aerodynamica te optimaliseren. De krachtige enkele swingarm versterkt de racevaardigheid. De uitgeholde haaienvin voorvleugel laat de luchtstroom naadloos over de carrosserie glijden. De verborgen uitlaat sluit naadloos aan op de achterkant en zorgt voor een visueel indrukwekkend statement.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion