Nieuwsbrief:

DUCATI  888 - 1994

Garantie: Ja
33014 Km
ROOD
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (gelegen aan de A58 Breda) Tilburg biedt aan:

Ducati 888 SP5 uit 1994 met slechts 33014km.

Originele Nederlands geleverde limited edition 888 SP5.

Deze 888 SP5 verkeerd in nieuwstaat! De SP series van de 888 zijn de echte superbike racers maar dan met een kenteken. In 1993 kwam Ducati met de laatste 888 sport production de SP5, deze ultieme versie van de 888 is de meest gewilde onder verzamelaars. Met een druk op de knop komt de machtige 888cc 2 cilinder tot leven. Door de carbon Termignoni's klinkt dit als een ware donderslag. Sinds de 888 zijn er meer SP series geweest maar niet zoals deze. De SP5 is een hele pure sportmotor vol emotie door vele Ducatisti gewaardeerd.

Kenners weten dat het hier een collectors item betreft.

Gespreide betaling prive of zakelijk wordt mogelijk gemaakt door Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion