Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1100 - 2007

Garantie: Ja
36288 Km
ROOD/WIT
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

Het betreft hier nog een zeer nette
Ducati Multistrada 1100 . De motor
heeft net [ 250km terug ] nog een
beurt gehad bij de Dealer waarbij ook
de Riemen Vervangen zijn.
Opties en Accessoires:
1 Maand Gratis!! Alriskverz., Comfort Zadel, Dealer Onderhouden, Div.Financiering Mogelijkheden, Ex. Afleverbeurt Eur 200,-, Gear Shift Indicator, Getinte Kuipruit, Handkappen, Inruil Mogelijk, Onderhouds Facturen Aanwezig, Origineel N.L. Motor, Sportdempers, Tankpad, Wheelstriping, Zeer Mooie Nette Motor, Zij Koffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Hoeijen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion