Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S PIKES PEAK - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Livery
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Multistrada V4 Pikes Peak is het model dat de essentie van sportiviteit heeft vertegenwoordigd,
een motorfiets die niet alleen de sportiefste Multistrada ooit is, maar ook het krachtigste model in het hele segment.
De Ducati Multistrada V4 modellen hebben 4 jaar garantie ongeacht de kilometerstand.


De getoonde prijs is rijklaar, inclusief alle bijkomende kosten en 48 maanden garantie.
Ducati Amsterdam 
Wij zijn te bereiken op tel: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion