Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER URBAN ENDURO - 2015

24750 Km
Groen
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hierbij te koop aangeboden, in zeer nette staat verkerende Ducati Scrambler 800 Urban Enduro

Deze Scrambler is de laatste jaren bij ons in onderhoud geweest. Motor staat op nieuwe banden en heeft bij ons een Desmo service gehad bij 23120 km.
Motor is voorzien van een Sc Project slip-on, ook de ECU is hier op aangepast.

Opties & accessoires:
  • Slip-on SC-Project
  • Aangepaste mapping
  • Ducati scrambler led knipperlichten
  • Korte kentekenplaathouder
  • Barracuda Spiegels
  • Handvatverwarming Ducati origineel
  • Boekjes
  • 2 sleutels
Al met al een keurige Scrambler voor nog veel rijplezier.

 
  • Kom vrijblijvend langs voor bezichtiging en/of een proefrit. De koffie staat klaar.

    Openingstijden:

    Di: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Wo: 9:00 tot 17:00
    Do: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Vr: 9:00 tot 17:00
    Za: 9:00 tot 17:00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beugol Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion