Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL - 2008

Garantie: Nee
26078 Mls
ORANJE PARELMOER
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

Harley Davidson FLSTSE 110 cu screaming Eagle


- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 26078 Mijl
- Carrosserievorm: Overig
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: oranje Parelmoer
- Motorinhoud: 1800 cc
- Aantal cilinders: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- 2 Tone lak
- Breed stuur
- Restauratie object
- Speciaal Luchtfilter
- Speciaal Uitlaatsysteem
- Verchroomde Wielen
- Voorcontrole


KOOPJE!  Bijzondere jubileum editie met 110 cu screaming eagle motor, usa import, motor heeft diverse schoonheidsfoutjes en heeft de laatste jaren niet gereden, heeft voor u gaat rijden onderhoud nodig incl. nieuwe banden vanwege uitdroging, KOMT MET INVOERDOCUMENT EN MARGE FACTUUR, USA TITLE is verloren gegaan! en dus niet aanwezig!, mls stand is afgelezen stand, motor wordt uitsluitend op basis van "zo mee" verkocht. HEEFT DUS OP DIT MOMENT NOG GEEN NEDERLANDS KENTEKEN1

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 
Opties en Accessoires:
2 Tone lak, Breed stuur, Restauratie object, Speciaal Luchtfilter, Speciaal Uitlaatsysteem, Verchroomde Wielen, Voorcontrole




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion