Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK - 2023

Garantie: Ja
7469 Km
GRIJS
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023
Fabrieksgarantie: 24 maanden

Premium touring performance zonder concessies aan de rijervaring.
Rijders op zoek naar de all-out touring ervaring
Stoere stijl en comfort, met een drukverlagende Batwing-kuip
Twin-Cooled™ Milwaukee-Eight™ 114 motor en verwarmde handgrepen
Een mooie gestroomlijnde maar ruime bagagedrager met bagagerek waarin met gemak zowel de helm van de rijder als deze van de passagier passen en nog extra reisbenodigdheden.

H-D Optimum Package
- 2 jaar fabrieksgarantie + 2 jaar H-D Optimum Warranty
(Europa dekking)
- Volle brandstoftank
- Druppelladerstekker
- Afleveringsklaarmaken
- Kenteken leges deel 1 en 2
- 10 dagen gratis H-D insurance
(Casco met Plusdekking Europa)
Opties en Accessoires:
114 milwaukee eight, Abs, Alarm af fabriek, Cruise control, Cvo style achterlichten, Highway steps, Jekill&hyde uitlaat systeem, Led verlichting, Radio/navigatie, Stage 2 audio, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion