Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC - 2012

Garantie: Ja
8033 Km
TWO-TONE MYSTIC
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012

MEXICAN SPECIAL.Zeer mooie custom mexican, met zorg opgebouwd, nagenoeg nieuwstaat !

* 1600 CC Twincam motorblok.
* 6 versnellingsbak.
* Big-spoke wielen, radiaal gespaakt.
* Speciaal 21 '' custom voorspatbord.
* Two-tone metallic lak.
* Koplamp nacelle.
* Medium Ape dik stuur. (bedrading intern)
* Switch housing/remreservoir etc alle chroom uitgevoerd.
* RVS koppelingskabel/gaskabels etc.
* Solo buddyseat.
* Speciaal custom made ,,mexican'' achterspatbord.
* Cross-over uitlaatsysteem met fish-tale endcaps.
* White wall banden.
* Open luchtfilterkit.
* Geheel verchroomde voorvork.
* Hydraulische koppeling.
* Diverse chromen covers.

Kleur : Two-tone Deep mystic red & Vivid Black.

Kilometerstand : 8.033 km.(5.088 mijl)

(Al onze occasions worden door vakkundige monteurs technisch gecheckt en gecontroleerd op aanwezige schade of gebreken)

Garantie : 12 MND BOVAG.

Verkoopprijs is incl. inspectie en controle vloeistoffen etc.
Tegen meerprijs (318,--) kan de Harley-Davidson afleverd worden met een grote onderhoudsbeurt.

Verzekering : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

* INRUIL VAN ALLE MERKEN MOTOREN,AUTO'S,BOTEN,CARAVANS ETC MOGELIJK ! (ook met bijbetaling van onze kant)

* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN.(alle merken)

* VERKOOP IN OPDRACHT/BEMIDDELING OOK MOGELIJK.

U rijdt deze Harley-Davidson al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

De motoren worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
gereed gemaakt.

Wij geven u graag professioneel advies door meer dan 25 jaar ervaring in de Harley-Davidson branche. Graag tot ziens bij Motorcycle Point, de koffie staat klaar.

M-Point
Dopplerlaan 26
9207 HC Drachten
0512-760061
info@m-point.frl

*We hebben ons best gedaan om de informatie in deze advertentie zo goed mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
M-Point
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion