Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  PAN AMERICA 1250 ST - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
VIVID BLACK
harley-davidson - pan-america-ra-1250-st
harley-davidson - pan-america-ra-1250-st
harley-davidson - pan-america-ra-1250-st
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 4 year HD Optimate

Trade-In Actie: Stap Over op de Harley-Davidson Pan America

Ervaar het avontuur, ruil je motor in en profiteer nu!

Ben jij klaar om de gebaande paden achter je te laten? Dan is dit hét moment om in het zadel te stappen van de Harley-Davidson Pan America de ultieme adventure-touring motor die performance, stijl en comfort combineert. En met onze tijdelijke Trade-In Actie wordt overstappen nog aantrekkelijker.



Wat houdt de actie in?
Ruil je huidige motorfiets in , elk merk is welkom en ontvang een aantrekkelijke inruilpremie bij aankoop van een nieuwe Pan America ST of Pan America 1250 Special. Dit is jouw kans om met extra voordeel de wereld van Harley-Davidson binnen te rijden.



Waarom kiezen voor de Pan America?

- Revolution Max 1250 motorblok: Krachtige prestaties, soepel rijgedrag.


- Adaptieve vering (bij de Special): Past zich automatisch aan voor maximaal comfort
.

- Off-road & on-road perfectie: Gemaakt voor elke ondergrond, elk avontuur
.

- Volledig digitaal dashboard: Navigatie, connectiviteit en rijmodi binnen handbereik.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion