Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Vance & Hines uitlaat
- Open luchtfilter
- Donker windscherm
- Passing lights
- Donkere knipperlichten
- Valbeugels
- Floorboards voor en achter
- Toerenteller
Super mooie en perfect afgewerkte Road King, in nieuwstaat!
- Ons aanbod van Harley-Davidson’s bestaat uit modellen uit alle lijnen. Sportsters: Iron, Low, Lowrider, Nightster XL1200N, 48, 72, XL1200 en XL883 etc. Dyna: Fat Bob FXDF, Street Bob FXDB, Wide Glide FXDWG, Low Rider FXDL etc. Softail: Fat Boy FLSTF, Breakout FXSB, Slim FLS, Heritage FLSTC etc. Touring: Street Glide FLHX, Electra FLHT, Ultra FLHTCHU V-Rod: Nightrod VRSC, Muscle VRSCF
MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.
Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.
Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis!
Opties en Accessoires: Alarmsysteem
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 96™ |
Boring x slag | 95.3 mm x 95.3 mm |
Cilinder inhoud | 1584 cc |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 67 pk / 50 kW bij 5.200 tpm |
Max. koppel | 123 Nm bij 3400 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.31 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.9 liter |
Topsnelheid | 170 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 41,3 mm telescopische voorvork, veerweg 117 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 76 mm |
Remmen voor | 292 mm |
Remmen achter | 292 mm |
Voorband | MT90B16 72H |
Achterband | MU85B16 77H |
Wielbasis | 1610 mm |
Lengte | 2380 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 693 mm |
Drooggewicht | 332 kg |
Leverbare kleuren | Vivid black, black cherry pearl, black pearl, fire red pearl, deep cobalt pearl, white gold pearl, two-tone suede blue pearl en vivid black, two-tone olive pearl en vivid black, two-tone black cherry pearl en pewter pearl, two-tone fire red pearl en blac |
Beschrijving | Zwart en chromen, luchtgekoelde, Twin Cam 96™, Rubber mounted; Zesversnellingbak Cruise Drive transmissie; Actief inlaat- en uitlaatsysteem; Toerchassis met lucht verstelbare vering; Dubbele remschijf voor, enkele achter; Afneembaar windscherm; Tweedelig toerzadel; Grote op tank gemonteerde snelheidsmeter met contactschakelaar; "Hiawatha" koplamp en chromen nacelle |
MotoLeo is een familiebedrijf van Peter en Leo Schloesser, gevestigd in Limburg, waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Doordat wij gebruik maken van de nieuwste technieken en onze ervaring van ruim 30 jaar geven wij u de garantie dat uw motor bij ons in goede handen is.
KWALITEITS-OCCASIONS
Wij bieden u een snel wisselende voorraad occasions aan tegen scherpe prijzen. Doordat wij onze motoren inkopen van diverse dealermaatschappijen zijn onze occasions van hoge kwaliteit.
 | Hoensbroek, Limburg |
 | 045-2031039 |
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken