Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER S RH 1250 - 2021

€ 16.500,- € 19.750,-
7238 Km
BLACK/COPPER
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wat een beest om te zien deze Harley-Davidson Sportster S - 121PK 125Nm koppel - Wat een kanon!

Dat motorblok kennen we dus al uit de Pan America, maar nu heeft het een andere tuning gekregen, waardoor er nog 121 PK en 125 Nm uit komt. Dat neemt niet weg dat de Revolution Max 1250T krachtbron voor de huidige Harley-rijders een volledig nieuwe ervaring zal geven. Geen ‘potatoe-potatoe’ geluid en gevoel meer, geen lui lopend, zwaar in het frame beukend blok met relatief weinig vermogen. Deze 1250 loopt als een raket, met het vermogen relatief hoog in de toeren.

Extreem speelgoed:
Eén ding is dan ook zeker: dit motorblok trekt harder dan elke standaard Harley-cruiser tot nu toe.
Vanaf 3500 gaat hij er in één streep extreem hard vandoor, om door te trekken tot maximaal 9500 toeren, maar dan heb je al lang geschakeld omdat het vermogen al eerder afbouwt. Fantastisch, echt! - Toys for Big boys or Girls.





Voor de rest is de elektronica zeer compleet, met riding modes die makkelijk te wisselen zijn en het blok een leuk wisselend karakter geven. Sport is ècht sportief met soms net iets te veel actie bij het eerste gasgeven, maar in de Road stand is dat al veel beter. De Custom modes zijn ook mooi instelbaar, onder het rijden wisselen is een fluitje van een cent. Ook is de ingebouwde navigatie (via de app) een prima idee en zijn er verder enorm veel waarden uit het systeem te halen. Verder is er traction control, anti-wheelie (!) en bochten-ABS. Alles is via de knoppen op het stuurmakkelijk te bedienen, daarbij vermeldt het bedrijf netjes dat alle zaken als bellen, radio en navigatie niet op de motor zelf zitten maar in de app op je telefoon - Verder is deze Sporster ook nog voorzien van handgreep vervarming en origineel HD alarm met start onderbreker.



WIJ RUIMEN OP - WE MOETEN RUIMTE MAKEN - EXTRA SCHERPE PRIJZEN!
Profiteer nu - Wij moeten ruimte maken te veel nieuwe handel onderweg en alles staat vol, 




 








  • Van Laar Motoren - Een passie voor Harley-Davidson.
    Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
    Onze voorkeur gaat uit naar Harley-Davidson.
    Maar onze passie is motoren alles is welkom.

    Bezichtiging uitsluitend op afspraak:

    Donderdags t/m Zaterdags.

    Inruil:
    Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij ruilen alles in:
    Auto, Bedrijfswagen, Aanhangwagen, Caravan, Camper, Boot, Motor, Quad, Buggy, enz.

    Inkoop:
    Wij zijn doorlopend opzoek naar mooie nette kloppende Harley-Davidson motoren voorkeur 5HD.
    Een andere mooie nette motor te koop? Altijd aanbieden! - Wij handelen de aankoop snel en discreet af - Wij zijn een RDW erkend bedrijf.

    Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
    Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.

    Bezorgen:
    Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)

    Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook Harley-Davidson.
    Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch geselecteerde Harley-Davidson motoren op voorraad.


    Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.

    Contact:
    www.vanlaarmotoren.nl
    info@vanlaarmotoren.nl
    0626816033

    Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
    Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.




     




  • WIj ruimen op: SuperDeal!
    Deze motor bieden wij zeer scherp aan, dit om snel ruimte te maken voor een groot aantal nieuwe motoren die wij op korte termijn binnen gaan krijgen -  Dus pak uw voordeeel!


  • De geadverteeerde prijs is de Internet-Actieprijs:
    Handelsprijs - Zo mee geen garantie.

    Premiumpakket:
    Met 3 maanden garantie - en afleverbeurt + €1000.-
    3 maanden garantie, en proffessioneel gepoetst.


     

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmsysteem, Boordcomputer, Handvat verwarming, Navigatie, Xenon verlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Laar Motoren
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion