Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL - 2006

Garantie: Ja
31852 Km
Blauw
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                    Harley-Davidson
Type:                    FLSTSCI / Springer classic
Bouwjaar:             2006
KM stand:             31852 Km
Kleur:                    Blauw
Cilinder inhoud:    1450 cc
Btw marge:           Marge
Garantie:               3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
Springer voorvork af fabriek.
Harley-Davidson alarm systeem.
Harley-Davidson springer tassen.
Hak / teen schakeling.
Afneembare rugleuning.
Cross over uitlaten
Originele tassen aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2025 Motoroccasion