Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB 114 FXBBS - 2022

Garantie: Nee
3208 Km
Rood
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion