Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1100 EX ABS - 2013

Garantie: Ja
20890 Km
ROOD
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013

Bij Motor Venray hebben we een prachtige Honda CB 1100 EX uit 2013 staan, klaar voor een liefhebber van klassieke stijl en puur rijplezier. Deze motor, met slechts 20.890 kilometer op de teller, combineert moderne betrouwbaarheid met een tijdloze uitstraling.

Uitgerust met een Yoshimura uitlaat krijgt deze Honda een diep en karaktervol geluid dat de rijervaring compleet maakt. Het iconische design en de verfijnde afwerking maken hem een lust voor het oog, en zorgen ervoor dat je opvalt, waar je ook rijdt.

Benieuwd? Kom langs bij Motor Venray en laat je verrassen door de charme van deze unieke Honda CB 1100 EX.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion