Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1100 - 2014

31620 Km
Rood
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Honda CB1100 – 2014 | Slechts 31.620 km | Nieuwstaat 
Betrouwbaarheid, klassieke stijl en moderne techniek – dit is puur motorgenot.

Ben je op zoek naar een motorfiets met de uitstraling van een klassieker, maar met het comfort en de techniek van vandaag? Dan is deze Honda CB1100 uit 2014 precies wat je zoekt.

Met slechts 31.620 kilometer op de teller, volledige onderhoudshistorie en een uitrusting die klaar is voor lange ritten, verkeert deze motor in werkelijk nieuwstaat.

Klassieke looks, moderne prestaties
De CB1100 is een ode aan de legendarische CB’s uit de jaren ‘70 – maar dan met hedendaagse betrouwbaarheid, injectie, ABS en verfijning. De luchtgekoelde 4-cilinder is soepel, krachtig én prachtig afgewerkt.

Volledig uitgerust voor comfort
Deze motor is voorzien van een topkoffer voor je bagage én een hoog windscherm, waardoor je ook comfortabel langere ritten maakt. Of je nu wilt toeren, woon-werkverkeer rijdt of gewoon in stijl onderweg wilt zijn – deze CB1100 is er klaar voor.


Specificaties:
  • Merk / Model: Honda CB1100

  • Bouwjaar: 2014

  • Kilometerstand: 31.620 km

  • Motor: 1.140cc luchtgekoelde 4-cilinder

  • Vermogen: ± 88 pk

  • Versnellingen: 6-speed

  • Remmen: Dubbele schijfremmen vóór, enkele achter (met ABS)

  • Kleur: Rood metallic

  • Topkoffer: Ja – afneembaar

  • Windscherm: Hoog, helder scherm

  • Instrumenten: Dubbel analoog + digitaal display

  • Velgen: Gietwielen

  • Staat: Nieuwstaat – zeer verzorgd, geen schade of roest

  • Onderhoud: Volledige onderhoudshistorie aanwezig

  • Sleutels & documenten: Compleet

Betrouwbaarheid en onderhoud
Deze Honda is altijd met zorg onderhouden, heeft geen gebreken en staat volledig rijklaar. Alles werkt zoals het hoort – startklaar voor vele zorgeloze kilometers.

  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion