Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1100 RS - 2017

32371 Km
Rood
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette CB1100RS.

ABS remsysteem.
Origineel voorzien van gearindicator in het dashbord.

Boekje en km regsitratie aanwezig.

Hele fijne motor en betrouwbare motor.
Ook erg fijn voor de langere tourtochten maar ook geschikt voor een rondje om de kerk!

# foto 2 is met bagage rek, deze hebben wij eraf gehaald omdat we hem mooier vinden zonder. uiteraard word het rek meegeleverd.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion