Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 X / ABS - 2022

Garantie: Ja
11299 Km
ZWART
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Honda CB 500X uit 2022. De motor is voorzien van Mivv uitlaat demper met E keur, handvatverwarming, SW motech tanktas en handkappen. Deze motor is te rijden met A2 rijbewijs!

Welkom bij Hoegee Suzuki Center!

Wij zijn dé Suzuki dealer van Nederland en trots om een breed assortiment aan nieuwe Suzuki modellen te presenteren in onze showroom. Maak een proefrit en ervaar zelf de kwaliteit en rijcomfort van Suzuki!

Recent zijn wij ook officieel dealer van Royal Enfield en QJMOTOR, waardoor we ons aanbod verder hebben kunnen diversifiëren. Naast nieuwe motoren hebben we ook een ruime voorraad occasions van zowel Suzuki als andere merken.

Bij Hoegee Suzuki Center vindt u niet alleen motoren, maar ook een uitgebreide selectie kleding en accessoires. Onze moderne werkplaats is uitgerust met een testbank, zodat we uw motorfiets kunnen controleren en afstellen voor optimaal rijgenot. Als Yoshimura importeur bieden wij alle benodigde producten voor uw motor, van slip-on dempers tot hoogwaardige tuning.

Kom gerust een keer langs in onze showroom in Afferden. De koffie staat voor u klaar!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op via telefoon: 0487-514552, of stuur een e-mail naar info@hoegeesuzukicenter.nl.

Bezoek ook onze website: www.hoegeesuzukicenter.nl en volg ons op Facebook: facebook.com/HoegeeSuzukiCenter.

Tot ziens!




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hoegee Suzuki Center
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion