Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nette motorfiets met abs en 35 kw mogelijk.
Referentienummer: 9384
Welkom bij Doornekamp Motorsport in Hoevelaken !
Met ruim 400 motorfietsen in onze collectie vindt u precies de motor die bij u past. Daarnaast beschikken wij over een moderne werkplaats met vakkundige monteurs, uitgebreide collectie verhuurmotoren, accessoires, Quick fit service en uitgebreide financieringsmoelijkheden. Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.doornekampmotorsport.nl
Wij leveren de motorfiets af met:
- 12 maanden garantie
- Servicebeurt en aflevercontrole
(Slijtage delen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen!)
- 2 Sleutels
- Garantie en service boekje
- Tenaamstelling / vrijwaring
- Gratis 10 dagen allrisk verzekering
- Gratis Check einde garantie
- Vandaag kopen is vandaag rijden
Wij rekenen daarvoor 249,- euro afleverkosten.
Als u interesse heeft om een motor te bekijken kan u het beste bellen voordat u wegrijd om teleurstelling te voorkomen. Wij houden namelijk geen motoren vast. Proefrijden is altijd mogelijk, zonder afspraak , met droog weer, vandaag kopen is vandaag rijden.
Heeft u interesse in een motor en wilt u een financiering afsluiten, regel dat vooraf om teleurstellingen te voorkomen, u kan ons vooraf altijd even contacten om te overlegen, Werken met meerdere partijen samen.
U kunt ons bereiken via:
- Telefoon : 0332534425
- Whatsapp: 0619000666
- Email: info@doornekampmotorsport.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 11.4 : 1 |
Kleppen | 16 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 86 pk / 64 kW bij 11000 tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 8000 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Staal,diamant |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Monoshock schokdemper met instelbare veervoorspanning, veerweg 43,5 mm |
Remmen voor | 320 x 5.0 mm dubbele hydraulische schijf met tweezuiger remklauw, sintermetalen remblokken en ABS |
Remmen achter | 240 x 5.0 mm enkele hydraulische schijf met enkelzuiger remklauw, kunststofremblokken en ABS |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 180/55-ZR17 |
Wielbasis | 1450 mm |
Lengte | 2110 mm |
Breedte | 775 mm |
Hoogte | 1120 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 208 kg |
Leverbare kleuren | Sword Silver Metallic / Pearl Metalloid White / Mat Gunpowder Black Metallic / Pearl Queen Bee Yellow / Candy Rosy Red / Ross White |
Beschrijving | CB650F. Sterk in vorm en functie.



Blik op de weg en fun in het verschiet: de CB650F stelt alle wegen open. De enige voorwaarde is dat ze geasfalteerd zijn. Dan staat niets je in de weg om de stoere, wendbare allrounder eens goed de sporen te geven. Dat al die fun gepaard gaat met minimale gebruikskosten, maakt van de CB650F een absolute topper in de middenklasse.

Het kloppende hart van deze machine is een nieuw ontwikkelde viercilinder met een cilinderinhoud van 649 cc die inzake werking, toerenvriendelijkheid en efficiëntie zijn gelijke niet kent. Een vlotte zesversnellingsbak, dynamisch afgesteld rijwielgedeelte en veilige ABS-remmen zorgen er mee voor dat de slechts 208 kg zware machine perfect onder controle te houden is.



Design: uniek!



Opvallend en gespierd: de CB650F oogt als een moderne streetfighter. Met korte overhangen en een gedrongen, duikende vorm ziet hij eruit als een roofdier dat klaar is voor de sprong. De viercilinder komt volop tot zijn recht. Bovendien is dit een bijzonder mooie verschijning, want hij wordt nagenoeg uitsluitend gekoeld door inwendige leidingen in plaats van storende slangen. De imposante einddemper past perfect bij de strakke look van deze motorfiets.

Motor: pittig!



Presteert even goed als hij oogt: het nieuwe viercilinderblok van de CB650F brengt een sportieve 87 pk op de weg en presteert altijd even soepel over het hele toerenbereik. Naast een hamonieuze werking overtuigt deze krachtbron ook door zijn efficiëntie, die dankzij ultramoderne technologie zoals bv. PGM-FI injectie een rijbereik van meer dan 350 kilometer met een volle tank garandeert*.

* Honda-meetwaarden conform WMTC.



Rijwielgedeelte: wendbaar!



De CB650F overtuigt door zijn lichtvoetigheid - niet alleen omdat hij zo licht is maar ook omdat hij zo licht te besturen is. Beide zijn te danken aan het sportieve rijwielgedeelte, dat o.a. bestaat uit een aluminium swingarm, monoshock-vering en 41 mm telescoopvork. ABS-remmen garanderen een optimale vertraging zonder wielblokkering.

Cockpit: slim!



Overzichtelijk: de cockpit van de CB650F is mooi ingedeeld. Links zitten een digitale snelheidsmeter en toerenteller, rechts de brandstofmeter en klok alsook de nodige controlelampjes. Een Wave-contactsleutel, HISS-beveiliging (Honda Ignition Security System) en centraal opgestelde controlelampjes voor richtingaanwijzers en grootlicht ronden het instrumentarium af.



 |
Doornekamp Motorsport is een bedrijf waarin de familie Doornekamp al twintig jaar met grote passie voor en met kennis van motoren werkzaam is. In onze motorzaak, gevestigd in Hoevelaken, bieden wij:
Ruim 300 perfect geselecteerde occasions op voorraad
Professionele werkplaats met gedreven en vakbekwame monteurs
Schadeafhandelingen (eventueel met leenmotor.
6 dagen per week open
Lid Bovag motorbedrijven
Ruime keus in kleding, helmen, sloten en accessoires in onze winkel
Ruime sortering 35 kw motoren
Zeer gunstige financieringsmogelijkheden
Eerlijke en vriendelijke service
Alle grote merken aanwezig van toer tot sport, en van naked tot allroad
Motorverhuur en winterstalling
Vandaag kopen is vandaag rijden (op afspraak).
 | Hoevelaken, Gelderland |
 | 033-2534425 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken