Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 900 RR FIREBLADE - 2001

Garantie: Nee
10250 Km
N.v.t.
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw in de verkoop bij SW Motoren,

-uit mijn eigen Fireblade collectie
-nieuwstaat motor, voor de verzamelaar, bijna niet te vinden in deze staat.
-Honda Fireblade 929RR SC44
-2001 NL motor
-10250km
-1e eigenaar
-nieuwe banden, remklauwen gereviseerd, nieuwe remblokken, voorvork gereviseerd/geserviced, nieuwe ketting/tandwielen, nieuwe bougies, nieuw luchtfilter, alle vloeistoffen nieuw.
-originele knipperlichten aanwezig
-boekje aanwezig
-2 sleutels aanwezig

€6500

-Whatsapp: 0611706712
-Op afspraak geopend, 7 dagen per week, 24 uur per dag
-Financieren is mogelijk
-Inruil van uw motor is mogelijk
-Bezorging is mogelijk door heel Nederland, België, Duitsland etc.
-RDW erkend bedrijf
-www.sw-motoren.nl
-www.facebook.com/swmotoren
-www.instagram.com/swmotoren

Adres gegevens SW Motoren:

It Spyk 10E
9111HT, Birdaard
0611706712
Kvk nr:73505439

Met vriendelijke groet,
SW Motoren


Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SW Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion