Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING TOURING DELUXE - 2024

Garantie: Ja
6500 Km
BETA SILVER METALLIC (ZILVER METALLIC)
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Garantie: Anders
Garantie: BOVAG
Referentienummer: E615549

Deflectorkit, Radiatorguard en Koffermatten.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

1e Pinksterdag 12.00 tot 16.00 uur geopend.
Opties en Accessoires:
ABS, Bestuurders rugleuning, Boordcomputer, Buddyseat verwarming, Cruise control, DCT - Dual Clutch Transmission, Electrisch verstelbaar windscherm, Electronische vering, Gear-Indicator, Handvatverwarming, LED Knipperlichten, LED Mistlampen, LED Verlichting, Middenbok, Navigatiesysteem, Radio, Rijmodi, TFT Dashbord, TPC - Bandenspanningssensor, Traction control, USB Aansluiting, Voorspatbordverlenger




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion