Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2023

467 Km
Zwart
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nieuwe Honda NC 750 X slechts 467km oud incl:

  • Fabrieksgarantie
  • Eerste beurt
  • Boekjes

Zeer jonge Honda NC 750 X die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Slechts 467km oud!

Motor komt rechtstreeks van de eerste Nederlandse eigenaar (verkocht de motor omdat er nooit op gereden werd).

Na aanpassing ook geschikt voor het A2 rijbewijs!

ÉÉN MOTORFIETS VOOR ALLES

Zij die er eentje hebben houden van de NC750X Ze houden van de betrouwbaarheid en veiligheid. De hoogwaardige kwaliteit, de duurzame vormgeving, het comfort en de veelzijdigheid maken deze motorfiets perfect voor je dagelijkse woon-werkrit, maar ook voor een fijn weekendje weg. Innovatieve functies – zoals de ingebouwde opbergruimte – zijn absolute pluspunten, net als de karakteristieke motor, een tweecilinder die een aanzienlijk koppel levert en bijzonder efficiënt is in brandstofverbruik. Vele redenen dus om de NC750X lief te hebben. En nu hebben we hem nog beter gemaakt.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Honda
Model NC 750 X
Kleur Zwart
Segment Tour
Cilinderinhoud 745 cc
Kilometerstand 467 km
Bouwjaar Juli 2023
Garantie Fabrieksgarantie tot Juli 2028
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion