Nieuwsbrief:

HONDA  NM4 VULTUS - 2015

17070 Km
Matzwart
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De baanbrekende nieuwe NM4 Vultus-motorfiets van Honda maakt zijn publieke debuut op het grootste stripboekcongres van Europa, London ComicCon, van vrijdag 23 tot en met zondag 25 mei .
 
De futuristische identiteit van de Vultus, die in niet geringe mate is geïnspireerd door Japanse animatie en manga, heeft al interesse gewekt van buiten de traditionele tweewielergemeenschap. De tentoonstelling op ComicCon, die naar verwachting meer dan 80.000 bezoekers trekt, zal de fiets onder de aandacht blijven brengen van een nieuw publiek.
 
Bezoekers van de show kunnen een next generation 3D computer-gegenereerde virtual reality film ervaren die de fietser meeneemt door een futuristisch "neo-Tokyo" stadsgezicht met behulp van een Oculus headset. De Japanse makers van de machine zullen ook op de show aanwezig zijn om bezoekers te ontmoeten en het concept achter de fiets uit de eerste hand uit te leggen.
 
Dave Hancock, hoofd productplanning en bedrijfsontwikkeling bij Honda Motor Europe:
“Met de NM4 Vultus bieden we klanten een motorfiets met een unieke identiteit en rijervaring. De futuristische look is beïnvloed door Japanse animatie en manga, waardoor ComicCon een natuurlijke omgeving is om hem voor het eerst aan het publiek te laten zien.
 
De Vultus is gebouwd om niet alleen bestaande licentiehouders aan te spreken, maar ook om nieuwe mensen te laten genieten van het plezier van motorrijden. Hij is eenvoudig te berijden dankzij onze twist-and-go Dual Clutch Transmission, heeft ongebruikelijke functies zoals het veelkleurige instrumentenpaneel en de opklapbare rugleuning, en we geloven echt dat hij ons kan helpen een nieuw publiek te bereiken op een manier die geen enkele andere motorfiets kan.” 
 

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.

  • Zondag 8 juni is jouw kans om vrijblijvend kennis te maken met RoAD Motoropleidingen én Axel’s Bike Shop in Heerhugowaard.

    Locatie: Pascalstraat 8, Heerhugowaard
    Open: 11.00 tot 16.00u





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion