Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1100 PAN EUROPEAN - 2001

Garantie: Ja
93001 Km
Blauw
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda ST1100 PAN EUROPEAN.
Bouwjaar 2001.
90dkm gelopen.
Loopt en rijdt mooi.
met verhoogd stuur, rijdt heerlijk ontspannen.
Corbin zadel.
Flip-over scherm.
originele Honda topkoffer.
Banden goed.
Inruil mogelijk.
 
  • VOF NINEMOTORS.
    Kijk voor meer motorfietsen op de website.
    Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
    www.ninemotors.nl
    nimot@quicknet.nl
    Westerboekelweg 11H 
    1718MJ Hoogwoud
    0644728865
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ninemotors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion