Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X CROSSTOURER C-ABS - 2012

Garantie: Nee
36190 Km
.
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Honda vfr1200x in topstaat !

Honda vfr1200x crosstourer in topstaat !


- Merk: Honda
- Model: Vfr1200x
- Tellerstand: 36190 KM
- Carrosserievorm: Overig
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Geschakeld
- Aantal cilinders: 4
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Deze prachtige honda Crosstourer verkeerd zowel optisch als technisch in topstaat 
deze motor komt van de eerste eigenaar die deze motor in 2012 nieuw kocht en er sindsdien slechts 36190 km mee reed 

deze motor word geleverd incl een grondige afleverbeurt waarbij we ook de banden hebben vervangen ( ivm leeftijd van de banden ) 

Zoektermen ; adventure , gs , allroad 



Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bergsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion