Nieuwsbrief:

HONDA  VT 1100 C SHADOW - 1993

Garantie: Nee
50274 Mls
Zwart
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Sterke motoren, het blok is erg betrouwbaar. De motorblokken hebben een heel goede reputatie. Dit type is gebouwd van 1987 t/m 1996. Voorzien van een nieuwe voorband en een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
handvaten, andere, Sissybar, stuur, ander, Uitlaat verchroomd, Voorzien van een nieuwe voorband en een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion